Shopping med mamsen idag!

Heej!
Då har man varit och handlat med mamma. Tyvärr blev det inget till mej. Pappa fyller år imorgon. Så det blev ett kort och en LITEN present. Och med liten menar jag värkligen liten mamma och jag har nämligen planerat en sak. Mohahahah... En liten hint får ni : Nästa inlägg är det bra att vara uppmärksam...
Iaf idag har vi som sagt shoppat. Jag provde massa jeansjackor, men hitta bara en jag gillade men den var för stor..
Köpte en redbull och tuggumi. Det var mitt inköp.
Min kärlek till Red Bull♥
Puss & Kram skummgummibanan!
//Sanna♥
Ja vet måste sluta skriva så, haha. Puss!

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; åh, tack så jättemycket! :D

du har väl inte missat att helgens sweetie är dragen va? :)

http://fotokobran.se/2012/march/vinnarna-av-helgens-sweetie-3.html#comment

2012-03-27 @ 16:04:32
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0