Hemma från träning!

Heej!
Är hemma från tränigen. Har precis hoppat ur duschen.
Träning var jobbig idag. Så det var extremt skönt och ta en dusch.
Iallafall imorgon är det skola vid 9. Så jag väljer den hälsosamma vägen. Jag ska ta cycklen till skolan istället för skolbussen. Bra jobbat! Okej så himla hälsosamt är det inte. Hehe...
Idag har jag varit med Emma. Varit jättekul. Skulle lägga ut ett videoinlägg innan men det sket sig totalt.
Jävla youtube. Nä youtube är bra men man ska
han någon dum kod som inte vill som jag vill.
Idag är det veckofinal av bigbrother. Nörd som jag är i bigbrother kommer jag självklart sitta bänkad framför tv.
Har hittat världens coolaste linne. Det är ett måste att ha!! hahah. http://kissies.spreadshirt.se/shut-up-i-wear-heels-bigger-than-your-dick-A19584954/customize/color/1
Aja nu ska jag fixa andra saker!
Puss Puss /Sanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0