Bilder från Resturang!

Hejsan hoppsan bloggen!
Jag var riktigt trött igår så det blev inget inlägg då.
Vi var ju på resturang i Lördags. Det var jätte mysigt. Resturangen ligger i en källare. Det var helt mörkt med Masssssa levande ljus. Maten var jätte god, det var en buffe. Typ "All you can eat".
Här kommer lite mysiga bilder. Rekomenderar starkt.
Man satt i som ett bås. Jättemysigt!!!
Vinlistan här nedanför. Fanns vin för över 10 000:- Mamma o Pappa drack läsk. hahahah..
Min första sushi nedanför. Min första och sista. haha..
Det var dom bilderna jag bjuder på. Resturangen heter St Markus Vinkällare och ligger i malmö.
Puss & kram Skumgummibanan!
/Sanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0